Abandó

12 03 2011

Abans que res, disculpes per les vacances que m’he agafat sense ni saber-ho, ni dir-ho. Encara ara no sé què m’ha passat en tot aquest temps que he estat sense escriure al blog, però diria que és una barreja de coses. En primer lloc, l’apatia que recupero en quant acabo un període d’exàmens i que sol durar fins que em tornen a collar de nou. Aquest cop, com que estic en el quadrimestre més desofegat en els anys que porto de carrera, doncs encara no me l’he tret massa de sobre. Per altra banda, també les liades que m’estan muntant amb la beca Enginycat que he aconseguit aquest any i els passatemps que he redescobert en aquest temps. Tot plegat, ha dut a aquest silenci només trencat fa unes setmanes per a publicar la pestanya de normes/consells (o el que siguin, que encara no ho tinc massa clar) del blog.

Però per a que veieu que no he estat desaprofitant el temps, us vull posar a continuació una llista de les coses que he fet en aquest temps:

  • Una calçotada (i plans per a una altra). Com a bon habitant del Camp de Tarragona no podia estar sense fer-ne una ara que n’és temporada.
  • Redescobrir els videojocs. En concret els meus preferits de sempre: esports (Football Manager i Rugby 08), rol i acció (amb l’Elder Scrolls IV: Oblivion que els barreja).
  • Redescobrir la meva passió per les sèries. En concret, i en dues setmanes, he vist les 6 temporades de “How I met your mother” i ara he començat “Battlestar Galactica”. Sobre la primera dir que les dues primeres temporades són realment bones i fresques, mentre que la tercera fa pena. A partir de la quarta remunta una mica, però res torna a ser com abans (tot i que el nivell torna a ser decent). I sobre la segona sèrie, doncs no gaire a dir, de moment només he vist la primera part de la minisèrie, recomanada per un amic amb la mateixa passió per la ciència ficció que jo i la veritat és que promet molt, em recorda molt a una de les meves preferides de tots els temps: Babylon 5 (algun dia li dedicaré un post, que se’l mereix).
  • Rellegir les obres que tinc d’Allan Moore. I és que les novel·les gràfiques d’aquest home són autèntiques obres d’art. En concret, he llegit “V de Vendetta” i ja m’estic acabant “Watchmen”, així doncs la següent serà la darrera que tinc i la darrera en preferències: “The League of Extraodinary Gentlemen”. Encara espero que surti la segona part de l’obra en el mateix format que tinc la primera (dubto que surti mai) i estic per comprar-me alguna obra més de l’estrambòtic i excèntric guionista britànic, crec que “From Hell”.
  • Planejar el Carnestoltes i els aniversaris de dos dels meus millors amics. Si bé no amb tant de temps com voldria. Pel que fa al Carnestoltes, vam haver de descartar la idea que teníem en ment (Village People) i recuperar la disfressa de l’any passat (Caçafantasmes, lluint en el meu pit enlloc del cognom d’un dels reals un lluent Mariatxi).
  • Gravar un vídeo promocional de les enginyeries URV juntament amb tots els companys becaris. En ell, ens han distribuït papers des de “protagonistes” fins a extres que surten pràcticament a cada escena. A veure com serà el resultat final…

En fi, ara amb això no espero tampoc que s’arregli tot plegat, però com a mínim, em serveix per a veure jo mateix que el temps tampoc l’he perdut del tot. El que sí que he perdut és l’oportunitat de parlar de moltíssims temes que, en un passat recent, hauria frisat per descriure i opinar-ne. Les revoltes al món àrab, per exemple. Mariatxades de moment no té ni una sola paraula escrita sobre aquest tema, ni sobre tants altres que han anat succeint.

I com us deia, el motiu ni tan sols el sé. De cop i volta, un dimarts (dia que fins ara publicava l’article setmanal, ara espero moure-ho a dijous) em vaig saltar l’entrega. No passa res, ja ho faré dijous, vaig dir-me. I dijous vaig proposar-me fer-ho en cap de setmana, cosa que ja sabia que era altament improbable. I d’aquesta manera, posposant sempre l’article que havia de venir per una cosa o per altra em vaig trobar que pràcticament em feia vergonya escriure de nou al blog, tement que tots haguéssiu marxat ja o que em recriminéssiu de forma justa el meu silenci. I la veritat és que aquest és un dels meus grans defectes a la vida “real” o no cibernètica.

I a poc a poc anava perdent també les ganes de fer-ho, oblidant la satisfacció que sempre m’ha produït escriure en aquesta plana web i dient-me que tampoc sabia de què parlar. I ni tan sols se’m va acudir mirar la llista de temes futurs que duc al mòbil. En aquest punt com veieu va aparèixer la tan temuda pels escriptors (i demés gent que arriba a escriure res en sa vida) pàgina en blanc. No era real, no hi havia cap foli en blanc al meu davant, però en la meva ment hi era ben present i la temia. I si a això hi sumem la pressió de tornar a escriure que tinc a casa meva (per part de mon pare, a qui agraeixo que em segueixi, però el qual sempre m’està punxant per a que escrigui i proposant-me tota mena de temes) doncs les ganes cada cop eren menors.

I jo seguia justificant-me, aquest cop dient-me que estava esperant a una col·laboració que em van prometre, si bé no em van arribar a dir quan es produiria. I tot semblava destinat a l’abandó del blog per una temporada més fins que de nou mon pare va tornar a pressionar, però aquest cop va comentar que hi havia un comentari a la web nou dient que s’havien passat per aquí i veien que no escrivia. Una cosa tan simple i senzilla com aquesta em va fer recordar que encara que no masses, hi ha un seguit de gent que em llegeix (i als quals jo llegeixo) i als quals m’hi dec mínimament. Així doncs, gràcies Caterina per la part que et toca. I gràcies també a tots aquells que heu seguit entrant a mirar si el blog anava canviant mínimament. Gràcies a tots els qui em llegíeu fins ara. Gràcies a tothom, doncs m’he adonat que vosaltres això no hauria durat res, això hauria derivat en una plana molt diferent o hagués acabat en l’abandó al poc temps.

Però ara, tot escrivint aquestes línies m’he adonat de com arribava a necessitar posar-m’hi de nou, de com ho he trobat a faltar. I per això, a banda d’aquestes paraules de disculpa, aquesta setmana tindreu un nou post aquest sí amb contingut original. Demà el tindreu recent sortit del forn!

Gràcies de nou.

 

Caleglin Nolewë – I’ll be back!

Anuncis

Accions

Information

12 responses

12 03 2011
Tomàs

Hola de nou!

Crec que el bloc s’ha de fer per gust i sense imposicions ni deutes de cap mena.

Penso que en el moment en que no hi ha ganes, millor parar. Fer un reset i si les ganes tornen, endavant de nou.

Tens raó quan dius que és gratificant pensar en el que penjaràs de nou i en el treball de cerca i construcció del post. Després, per mi, ve una de les millors parts. Aquella en la qual rebo comentaris i miro de què dir-li a cada persona que s’ha molestat en entrar i comentar.

Entenc que no tinguessis ganes en un moment determinat i també que les hagis recuperat.

Si et tenim entre els blocaires, molt millor.

Esperem l’entrada de demà, però sense cap pressió, ja que això sinó és una distracció, un petit plaer, doncs segurament no valdria la pena.

13 03 2011
caleglin

Gràcies pel comentari! Completament d’acord amb tú. La reflexió del post és a mig camí entre el mea culpa i el cabreig amb mi mateix, doncs sóc conscient que puc mantindre perfectament el ritme de post per setmana i em fa ràbia aquest cicle apàtic en el qual vaig caure.

Com sigui, he tornat d’entre els morts!

13 03 2011
aficionatsalssenders

Unes vacances ben merescudes! I veig que gaudides!!!

No crec que s’hagi de marcar una obligatorietat per actualitzar, perquè com dius en Tomàs ha de formar part d’una afició i no d’un deure.

14 03 2011
caleglin

Bones de nou!

Completament d’acord, però coneixent-me, sé que en part he d’exigir-me un ritme o si no pararé massa freqüentment i sense motiu per a fer-ho.

13 03 2011
caterina

M’alegr que hagis tornat! I que a sobre aquest temps d’absència hagi estat tan profitós. La que estaré una mica “out” en les pròximes setmanes seré jo. També coses de la carrera… :S Però mos anam llegint, ja aniré passant 🙂

Abraçades!

14 03 2011
caleglin

Jeje, les carreres sempre pel mig… què hi farem!

Ara si que seguiré per aquí, així que en quant tornis et llegiré!

14 03 2011
gatbru

Ei, has anat aprofitant el temps pel que veig…no dubtis a comprar-te “From Hell”, és magnífic, com tot el que fa aquest paio…
ens veiem per aquí!

14 03 2011
caleglin

Buah doncs si m’ho dius així em sembla que tardaré poc en decidir-me. L’únic que em tirava una mica enrere era el dibuix, suposo que per estar acostumat al Manga i no tant a la novel·la gràfica, però no deixa de ser una tonteria tenint en compte que parlem dels guions gairebé sempre.

14 03 2011
Arqueòleg Glamurós

Wooola de nou!! Ben retrobat!
I si has fet totes aquestes coses segur que no ens hauràs trobat a faltar!!! A veure si continues al peu del canó!

14 03 2011
caleglin

S’intentarà i amb totes les meves forces.

I si, tot el que dic ho he fet en aquest mes i poc, suposo que en part també necessitava abandonar-me als meus altres vicis jeje.

14 03 2011
kronen

Pel que he llegit; no l’hauries d’haver anomenat “abandó” sino “gràcies”!
I és que per les teves paraules i els comentaris que t’han anat deixant; és fàcil d’interpretar… que res té a veure la teva realitat amb la de la gent que t’envolta. El cabreig el tens tú amb tu mateix; quan la resta només enten que necessites descansar; que no passa res; i que benvingut al blog!! No siguis tan exigent amb tú mateix!! Cuida’t i disfruta!!!

14 03 2011
caleglin

Moltes gràcies! Però és un abandó sense avisar del blog i trobo que això era el que es mereixia una explicació i un lloc preferent al post. A mi també m’ha sorprés molt la reacció general, m’esperava més estrebades d’orelles, però bé, serà que tinc uns lectors molt comprensius!

Deixa un comentari

